علّامه طباطبائى بسیار منظم بود. غالباً قبل از شاگردان در کلاس درس حاضر مى شد و دقیقه اى تخلّف نمى کردند و تا دقیقه آخر هم درس مى دادند و این برنامه دایمى ایشان بود در برف و سرما، در طول ده و دوزاده سال یادم نمى آید که ایشان یک دفعه هم درس را تعطیل کند. اتفاق مى افتاد که شش ساعت مطالعه یا فکر مى کرد و یا مى نوشت و در هر ساعت تا یک استکان چاى مى نوشید.
نظم و پشتکار زیادى داشت. اوّل فکر مى کرد و بعد مى نوشت....
(خاطره از آیت الله مصباح یزدی)
مرزبان وحی و خرد؛ یادنامه مرحوم علامه سید محمدحسین طباطبائى قدس سره، بوستان کتاب (انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم) ، چاپ: اول، 1381 صفحه 710 و 711
ما را در سایت معرفی امامزاده جعفر بن موسی علیه السلام و تبیین شخصیت وی با استفاده از کتب روایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 132