ما شرمنده این مردم هستیم

خرید بک لینک

ابراهیم به تهران منتقل شد. یک ماه در بیمارستان نجمیه بستری بود. ابراهیم در مصاحبه با خبرنگاری که در بیمارستان به سراغ او آمده بود گفت:با این که بچه ها برای این عملیات ماه ها زحمت کشیدند و کار اطلاعاتی کردند. اما با عنایت خداوند، ما در فتح المبین علیات نکردیم! ما فقط راهپیمایی کردیم و شعارمان یا زهرا علیها السلام بود. آنجا هر چه که بود نظر عنایت خود خانم حضرت صدیقه طاهره علیها السلام بود...

در پایان هم وقتی خبرنگار پرسید: آیا پیامی برای مردم دارید؟

گفت: ما شرمنده این مردم هستیم که از شام شب خود می زنند و برای رزمندگان می فرستند. من خود باید بدنم تکه تکه شود تا بتوانم نسبت به این مردم ادای دِین کنم.

سلام بر ابراهیم ص 159

معرفی امامزاده جعفر بن موسی علیه ‌السلام و تبیین شخصیت وی با استفاده از کتب روایی...

ما را در سایت معرفی امامزاده جعفر بن موسی علیه ‌السلام و تبیین شخصیت وی با استفاده از کتب روایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: شنبه 30 آذر 1398 ساعت: 22:42

صفحه بندی