به جلسه مجمع الذاکرین رفته بودیم، در مسجد حاج ابوالفتوح. در جلسه اشعاری در فضایل حضرت زهرا علیها السلام خوانده شد که ابراهیم آنها را می نوشت. آخر جلسه حاج علی انسانی شروع به روضه خوانی کرد. ابراهیم از خود بی خود شده بود. دفترچه شعرش را بست و با صدایی بلند گریه می کرد. من از این رفتار ابراهیم بسیار تعجب کردم.
جلسه که تمام شد به سمت خانه راه افتادیم. در بین راه گفت: آدم وقتی به جلسه حضرت زهرا وارد میشه باید حضور ایشان را حس کنه. چون جلسه متعلق به حضرت زهراست.
سلام بر ابراهیم ص 164
ما را در سایت معرفی امامزاده جعفر بن موسی علیه السلام و تبیین شخصیت وی با استفاده از کتب روایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 132